Jak vrátit objednávku

V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14 kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na některé z našich kamenných prodejen.

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních , a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

Zboží odešlete doporučeným balíkem bez dobírky (např. Česká pošta) nebo případně po domluvě jinou přepravní společností, na adresu:

K uspěšnému vyřízení doporučujeme zaslat email na reklamace@glam.cz s informací o číslu objednávky, vypsanými položkami k vrácení a číslem účtu, kam má být částka zaslána.

Pozor! Vrácení může být vyřízeno pouze při zaslání emailu/zprávy/průvodnímu dopisu/vyplněném formuláři s informacemi, co s vrácenou zasilkou máme udělat(zda vyměnit nebo např. vrátit peníze) nebo jinou formou dle volby zákaníka nás informovat. V případě dotazů či při komplikacích zavolejte na naší linku. Vzor odstoupení naleznete zde.