Vytvořte si novou objednávku, v košíku vyberte přepravu o kterou máte zájem, ale jako platbu zvolte platbu předem na účet. Do poznámky v objednávce vyplňte informaci o výměně a číslo předešlé objednávky. Zboží poté zabalte a odešlete doporučeným balíkem (např. Česká pošta, PPL, DPD, GLS apod) na adresu:
Mohou nastat situace, kdy částka za původní objednávku je nižší než za novou objednávku. V tom případě Vás budeme kontaktovat po uzavření objednávky s vypočítaným rozdílem objednávek k doplacení převodem na účet.
Po převzetí objednávky a dorovnání případného rozdílu objednávek, bude zaslána nová objednávek Vámi zvolenou přepravou.
Po uplynutí lhůty 14dní od převzetí, si prodejce vyhrazuje právo výměnu odmítnout. (po uplynutí lhůty je nutné nejdříve nás kontaktovat a domluvit si tuto výjmku). Položky musí být nenošené, včetně obalů v původním stavu. Prosíme o zabalení s opatrností přesně tak, jako Vám objednávka přišla. Je to z důvodu, abychom položky mohli dále předat jinému zákazníkovi tak, aby z toho mohl mít stejnou radost jako jste měli vy.
Když to celé zrekapitulujeme, doporučený postup je:
1) Zašlete nám email na reklamace@glam.cz s informací o výměně produktu
2) Vytvořte si novou objednávku s preferovanou dopravou, ale jako platbu zadejte platbu předem na účet. Do poznámky k objednávce napište poznámku: Výměna za objednávku číslo xxxx (doplňte z faktury nebo emailů). Nic neplaťte.
3) Zabalte položky k vrácení do vhodného obalu a zašlete na adresu : Glam Stará cesta 1/2286 37006 České Budějovice. Do balíku nic netisknete, důležité je, aby jméno na balíku bylo shodné se jménem toho, kdo vytvořil objednávku.
4) Naši pracovníci balík převezmou, zkontrolují a pokud je v pořádku odešleme ihned novou objednávku na Vaši adresu. Případné přeplatky/doplatky budou ihned komunikovány po vytvoření objednávky v bodě 2, abychom expedici nové objednávky nezdržovali.
5) Hotovo